Rób zakupy

Rób zakupy

Doceniamy naszych stałych klientów. Korzystaj z rabatów przy każdych kolejnych zakupach.

Zbieraj punkty

Zbieraj punkty

Przy każdym produkcie znajduje się liczba punktów jaką otrzymasz po jego zakupie.

Odbierz kupon

Odbierz kupon

Zebrane punkty możesz wymienić na kupon rabatowy do wykorzystania przy kolejnym zamówieniu.

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę wymienić PUNKTY na KUPON RABATOWY?

Po zalogowaniu się, w zakładce MOJE KONTO należy kliknąć w zakładkę MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE. Zobaczysz tam dostępne punkty, które po kliknięciu w przycisk PRZEKSZTAŁĆ MOJE PUNKTY NA VOUCHER. KUPON RABATOWY będzie widoczny poniżej zestawienia punktów oraz w koszyku podczas składania zamówienia.

Jeżeli napotkałeś problemy z wymianą punktów - skontaktuj się z nami.

Gdzie mogę sprawdzić ile mam PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH?

Po zalogowaniu się, w zakładce MOJE KONTO należy kliknąć w zakładkę MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE.

Jak użyć KUPON RABATOWY?

Aby skorzystać z KUPONU RABATOWEGO należy wpisać otrzymany kod w polu KOD RABATOWY przy składaniu zamówienia. Kwota zostanie odjęta od wartości zamówienia.

Jeżeli napotkałeś problemy z wykorzystaniem KUPONU RABATOWEGO - skontaktuj się z nami.

Kogo obejmuje program lojalnościowy?

-Program lojalnościowy obejmuje każdego zarejestrowanego klienta Bodypak, który prawidłowo złoży zamówienie za pośrednictwem  naszego sklepu internetowego, a później je odbierze.

Czy muszę się rejestrować aby skorzystać z programu lojalnościowego?

-Tak, rejestracja jest konieczna aby punkty mogły zostać przypisane do Twojego konta.

Czy punkty mogę wymienić na ekwiwalent pieniężny?

-Nie, punkty możesz wymienić na voucher, który obniży wartość Twojego zamówienia.

Kiedy moje punkty zostaną przypisane do konta?

-Twoje punkty zostaną przypisane do konta gdy odbierzesz swoją paczkę, a zamówienie będzie miało status DORĘCZONE jeżeli wybrałeś kuriera lub paczkomat, lub ODEBRANE jeżeli zamówienie odbierasz w jednym z naszych sklepów.

Wydałem X zł, ile punktów za to otrzymam?

-Dla prawidłowo złożonych i odebranych zamówień , punkty lojalnościowe naliczają się wg. przelicznika pokazanego na karcie każdego produktu. Standardowo możesz otrzymać 1 punkt za każde wydane 1 zł, chyba że przelicznik zostanie zmodyfikowany poprzez promocję ograniczoną czasowo.

Gdzie mogę sprawdzić ile mam już punktów lojalnościowych?

-Po zalogowaniu się do swojego konta, po prawej stronie panelu klienta kliknij w sekcję MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE

Mam już x punktów na koncie – na jakiej wielkości voucher mogę je przekształcić?

-Wartość voucheru określa przelicznik: 25 punktów to 1 zł. Przelicznik znajduje się na naszej stronie internetowej w sekcji PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

W jaki sposób mogę zamienić punkty na voucher?

-Po zalogowaniu się do swojego konta, po prawej stronie panelu klienta kliknij w sekcję MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE. Nad tabelą zobaczysz niebieski przycisk, który poinformuje Cię na bon o jakiej wartości możesz przekształcić swoje aktywne punkty lojalnościowe.

Ile będą ważne moje punkty i gdzie to mogę sprawdzić?

-Twoje punkty będą aktywne przez 60 dni kalendarzowych licząc od dnia ich nabycia. Dzień nabycia jest równoznaczny ze statusami zamówień DORĘCZONE i ODEBRANE.

Czy mogę łączyć punkty z kilku zamówień w jeden voucher?

-Tak, możesz łączyć punkty z kliku prawidłowo złożonych i odebranych zamówień w jeden voucher jeżeli punkty z najstarszego i ostatniego zamówienia są nadal aktywne

W jaki sposób mogę użyć swojego kuponu?

-Aby skorzystać z kuponu rabatowego należy wpisać wygenerowany kod  w podsumowaniu koszyka -  po prawej stronie, w polu przeznaczonym na kody rabatowe.

>Kod, jak każdy inny należy potwierdzić strzałką, wówczas wartość bonu zostanie odjęta od wartości zamówienia.

Ile będzie ważny mój voucher i gdzie to mogę sprawdzić?

-Twój voucher będzie aktywny przez 30 dni kalendarzowych licząc od dnia jego wygenerowania. Vouchery niewykorzystane ulegają automatycznemu skasowaniu i nie ma możliwości ich wznowienia czy przedłużenia

Czy voucher mogę połączyć  z innym rabatem?

-Nie, chyba że inaczej stanowi regulamin aktualnej promocji. W tej sytuacji wybierz najkorzystniejszą dla siebie opcję. Voucher z punktów lub aktualną promocję.

Jeżeli vouchery za punkty można łączyć to ile może ich być maksymalnie na 1 zamówienie?

-W jednym zamówieniu możesz maksymalnie użyć trzy vouchery

Nie zdążyłem odebrać zamówienia z paczkomatu /  Nie było mnie w domu gdy przyjechał kurier / Nie dotarł kurier – co z moim voucherem / punktami?

-Punkty zostaną naliczone tylko wtedy gdy odbierzesz swoje zamówienie. Dopuszczamy jego ponowną wysyłkę na warunkach ustalonych z działem reklamacji.

Minęło 61 dni od przypisania punktów lojalnościowych do mojego konta, czy mogę ich jeszcze użyć?

-Nie. Po terminie 60 dni kalendarzowych licząc od dnia nabycia punktów, punkty niewykorzystane ulegają automatycznemu i nieodwracalnemu skasowaniu.

Minęło 31 dni od wygenerowania przeze mnie voucheru na punkty, czy mogę go jeszcze użyć? (prosić o przedłużenie)

-Nie. Po terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia wygenerowania voucheru, vouchery niewykorzystane ulegają automatycznemu i nieodwracalnemu skasowaniu.

Popełniłem błąd w trakcie składania zamówienia - czy mogę prosić o przywrócenie mojego voucheru?

-Tak, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze nadane.